Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 september 2008

ÄNTLIGEN FREDAG

Var sååå skönt att gå hem från jobbet idag.. inte för att det var en dålig dag eller så utan bara för att det är HELG.!! Efterlängtade helg..!!

Då jag var på väg till dagis efter jobbet sprang jag på en gammal kompis från Fränsta, då jag väntade på tvärbanan i Liljeholmen - helt otroligt.??!! Han hade tydligen flyttat till Sthlm i mars i år.. där ser man ;-)

Då jag hämtat min lilla prinsessa så tog vi en prommis till Älsklings firma, stannade till på djuraffären i Årsta, införskaffade en klosax, tuggben och Leeloo´s första rosa klänning - med texten "Van dog" ;-) Så söt..! Okej, självklart var den för stor.. men men.. hon kanske växer i den eller så får jag leja Svärmor att sy in den lite!!!

Var och storhandlade på BEA i Svedmyra, blir alltid galet mycket mer än vad vi tänkt.. :-o
Bestämt oss för oxfilé idag ;-) *mums*

Nu hoppas jag på film, rödtjut och ostbågar - sen kanske slockna på soffan...!! - Härligt!!

Ladda inför morgondagen då vi ska på barnkalas, Fasters gopojk Oliver fyller år ;-) Måste dra iväg och handla present bara innan OCH utklädnad, för det vaqr tydligen maskerad.. :-o
Shit, vad ska jag hitta på till Mandis..???

Har ni för planer i helgen??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!Känns lite mysko att vara ensam, men man vänjer sig väl...
En från FRÄNSTA!!Herre jisses vad världen är liten!
Min helg består av att göra lägenheten mysig :-)
Ha en trevlig helg!

Kram!

Anonym sa...

Hoppas du inte blir arg nu Madde, men har du köpt en docka eller en hund(husmusen).? Man kan väl inte ha klänning på en hund (husmusen)?!

Men men.. Ni är ju djurgårdare oxå. Det förklarar väl en hel del. ;)

Anonym sa...

Ibland finns det inget bättre än att däcka i soffan.
Ha en superhelg!
Själv ska jag till Hassela i helgen. :-D

Preffen sa...

Va sött, vill ju ha bilder på Leeloo i sin nya klänning. :-)
Hoppas allt e bra!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos