Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 september 2008

COOLCHILDREN






Vill ni göra reklam för mig och Coolchildren.se, kopiera bilden och lägg in på din hemsida/blogg som jag har gjort här till höger ---->

Då får ni ALLTID 10% rabatt på hela din order..!!
(Gäller inte tillsammans med andra erbjudanden)

Då ni lagt upp reklamen lämna en kommentar så hör jag av mig med rabattkoden!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lägger in den på min blogg

Anonym sa...

Men självklart vill vi hjälpa dig med reklam Madde...

Livet är Underbart sa...

Hej. Jag lägger upp reklamen på min blogg. Ta gärna en titt. Jag har bloggat i mindre än 2 månader och går snart om 1100 besökare, så några mer träffar kan jag kanske bidra med. Lycka till! kram moje

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos