Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 september 2008

TACK


När jag öppnade min mail imorse fick jag en glad överraskning..!!!


Hade fått ett mail av Marie där jag fick ett presentkort av henne hos Omslagspapper.se


Hos Omslagspapper.se kan du designa egna omslagspapper med dina favoritbilder..!! Självklart skyndade jag in och beställde ett omslagspapper med bilder på barnen sen förra julen, kommer bli såå fint att slå in julklapparna i..!!


TACK söta Marie..!! Du har verkligen gjort min dag idag..!! :-D

Den här bilden plus en annan på barnen använde jag..!!

Gå in på Omslagspapper.se du oxå och beställ egen designade omslagspapper till födelsedagen, dopet, bröllopet eller just julafton..!!

1 kommentarer:

Marie sa...

Varsågod!
Bara roligt att få göra någon glad.
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos