Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 september 2008

ONSDAG

Zzzz... inte vaknat riktigt än... toktrött..!! Kanske måste göra mig lite kaffe.. :-o Något jag aldrig gör bara till mig själv..

Idag får jag flera leveranser, spännande!!

Älskling har jobbat över varje dag oxå, stått efter jobbet och snickrat på ett kanonsnyggt skrivbord och hyllor till mig ;-) Så idag ska jag måla stolen som han fixat oxå, shit vilket snyggt kontor jag kommer att få..!! TACK min älskling..!! <3

Nu ska jag betala lite fler fakturor och sen blir d bokföring ;-)

Ha en bra dag ALLA mina läsare..!!

1 kommentarer:

Preffen sa...

Åh jag är så jäkla nyfiken på webshopen din, spännande värre!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos