Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 7 september 2008

HELGEN

Har haft en underbar helg i stugan :-)


Fredag morgon bar d iväg till Härnösand om vi hämtade Leeloo, allt gick bra. Men inte visste jag att det var SÅÅ mycket papper att skriva på då man köpte hund.. :-o Värre än då man köper bil.. hehe..
Kärade ner mig i Leeloo´s mamma, hur söt och go som helst ;-) Tänkte ta med mig henne oxå..!!



På vägen tillbax till stugan blev Leeloo lite åksjuk, men det får man väl räkna med. :-(

På kvällen kom älskade Lillasyss och hennes Micke och hälsade på..!! Busade med lilla råttan och Mandis ;-) Plus att hon ALLTID käka en ur huset.. hahaha... Säker att du inte har mask i magen Lillasyss?? :-o

Första natten tillbringade Leeloo med sin matte i sängen, låg så tätt intill som hon bara kunde. Fasiken tokrädd att jag skulle rulla över henne... hon är ju pytteliten..!!!

Lördag så var Leeloo med husse ut och fiskade i båten ;-) Hon älskar verkligen att vara ute och busa..!!

Min mamma kom och fikade och hälsade på, Mandis fick busa av sig med tok Momma ;-) Drog med sig Momma överallt..!! Önskar att vi bodde närmare varandra.!! Fast tur är väl att vi ses rätt ofta ändå :-D

Älskling bjöd Svärmor på stekt abborre med rödvinsås, champinjoner och fläsk, samt pressad potatis till lunch.. - Ja, jag petade i maten bara.. otacksam som jag är... Men Mamma och Tomas glufsade i sig, var säkert gott om man inte är fiskrädd.. :-o

Kvällen avnjöt vi med mera god mat, lite vin och mys i soffan..!!

Idag har vi varit ut på sjön och fiskat allihopa..!! Morgonvädret var alldeles fantastiskt här i Hassela, klarblå himmel och solen varm och alldeles spegelblankt på sjön..!!! Lovely :-)

Gissa vem som drog upp den fetaste abborren idag då?? - Jo, Mandis..!!! Blivande Storfiskare, hihi.. ;-) Hur stolt som helst..!!

Nu ska jag titta lite på vägen, kolla hur långt vi kommit, önskar vi var hemma i Sthlm redan.. hatar att åka bil.. *bläää*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hon blir verkligen en storfiskare eran lilla Mandis. :-D

Jag är också lite smått rädd för fisk. Men bara då dom är under vattenytan där jag ska bada. Äter dom gör jag gärna.

Vilken pytte pytte liten sak till hund. hihi...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos