Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 september 2008

KVÄLLEN

Nu kommer Hulda.. jag menar Ida och hennes Jon hit ;-) Ska ta några öl och snacka massa skit..!!

Sen kommer även bonus Pappsen och ska sova över här inatt, imorrn ska han lära mig allt om bokföring :-o Bäst man får sova inatt så man verkligen har ork att lyssna då.. *iihhh*

Tack Mamma/Mormor för ALLA strumpor till Mandis, alltid bra att ha, försvinner sååå många på dagis..!!! Alla i perfa storlek ;-) Mandis skulle testa alla på en och samma gång.. hihi...

Ha en bra kväll alla mina nya och trogna läsare!! Vad har ni för er ikväll???

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha... blev det inte lite klumpigt med så många strumpor kan man ju tänka. ;-)

Bokföring. Va skoj! :-D
jag läser företagsekonomi nu. Har inte börjat på riktigt än. Men snart...

Anonym sa...

Jag sitter och sörplar oboy här efter jobbet. Jag min nöt, tog fel matlåda till jobbet. Istället för pasta fick jag med en låda med äppelpaj... Inte riktigt sötsaker som jag vill ha när jag är hungrig! Så nu har jag ätit ikapp!

Har jobbat kväll fem timmar, och fyra av dem var jag ensam på avdelningen. Bådar ju inte gott för att jag ska kunna arbeta länge med stor mage direkt...

Kram på dig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos