Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 14 september 2008

GRANNFEJDEN?

Nu är äntligen jobb helgen över.. 7-20 på lördagen och idag jobbade jag 7-14, kompade 1,5 timme.. Kände att d behövdes eftersom jag sovit sååå dåligt i helgen..

Fredag natt så höll våra älskade grannar oss vaken.. Innan jag skriver mer om d så förklarar jag att min vrede inte är riktat mot alla asiater :-o
Våra grannar är kineser.. och dom ÄLSKAR karaoke..!! Dom sjöng och levde om på högsta volym till efter 02.00 på natten, d var sista gången jag tittade på klockan iaf..
Satans jävla kineser, inte fan tar dom en ton rätt heller... inte nog med att man ska behöva stå ut med EN kines som sjunger på det fruktansvärt hemska språket utan dom ska sjunga i duett dessutom.. *gaaaah* Jag var på väg ner MÅNGA gånger, men orka då man ligger i sängen avklädd.. det enda jag ville var att somna, så jävla jobbigt då man MÅSTE sova eftersom man ska upp 05.15....

På kvällen då jag kom hem skrev jag upp numret till störningsjouren!!! Testa att ta en ton igen kinesjävlar..!!

Så nu har jag avreagerat mig lite...

Lördagkväll så följde Ida med mig hem efter jobbet, skulle ta ett par öl med grabbsen (Älskling, Putte och André) Dom spelade ju poker då vi kom hem så blev att vi drack öl och pratade sex istället.. hihi ;-) Tur jag hitta dig gums, my soulmate <3

Ida tog bussen hem vid -----> 02.00 - ja, jag vet.. alldeles för sent då jag börja jobba 07.00
Mina ögon var blodsprängda då jag kom på jobbet.. tog mig på jobbet som en zombie.. Inte för att jag var bakis utan pga för lite sömn.. Känner att jag borde lägga mig och sova nu.. men är ledig mån - tis så har ju lite tid att vila.. :-)

1 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Du får tipsa mig när du öppnat da ;) Måste ju hänga med!!

LYCKA TILL!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos