Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 september 2008

ÄNDRADE PLANER

Blev inget jobb.. Älskling blev fast hos läkaren på eftermiddagen/kvällen.. :-(

Fick problem häromveckan med ett vätskefyllt knä plus att han fick massa blödningar i det.. såg riktigt äckligt ut.. ÄNTLIGEN tar han sig till läkaren.. inte en dag för sent..
Han blev skickad vidare och vidare.. nu är han sjukskriven i 2 veckor och har fått massa medicin, plus att han ska tillbaka till någon läkare på fredag.

Typiskt då man tagit på sig ett extra pass.. känns jätte elakt mot jobbet. Men vad gör man då man inte har någon barn vakt??

Var och fixade min trasiga nagel hos min nya nagelteknolog idag oxå - lika nöjd som sist ;-)
Hon har nyligen tagit över frisörsalongen i Årstaberg..!! *tips tips*

Kvällen har ägnats till att jobba.. fast åt mig själv.. Lagt in HELA mitt sortiment i webshopen nu.. eller inte allt.. det tog sjukt lång tid.. Bara att fortsätta imorgon och på fredag.

Imorgon hinner jag inte så mycket, min älskade Syster och hennes gotjejer kommer ju och hälsar på!! *weee*
Sen kanske Pappsen och Maggan oxå skulle kika förbi.. Hmm.. kanske skulle behöva baka nåt..??

Till middag kommer käre Bror över, värsta familjedagen ;-) hihi.. Fast efter middagen blir d jobb för mig och bror!!

Nu ska jag ta med mig alla papper och sätta mig i sängen med lite pappersjobb.. sååå less på laptopen i knä´t nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gu så läskigt med knät!
Hoppas det snart är bra igen.

Familjedagar är mysiga tycker jag. :-)
Men jag är sån, älskar att vara med familjen och släkten.

Spännande med din webshop. Har du nåt datum du har sagt att det ska vara klart? Så jag vet när jag ska börja spendera menar jag. ;-)

Anonym sa...

TACK gumman!

Hoppas mannen blir bättre snart, kommer det var golvläggandet?
Min kompis slutade som golvläggare då det pajjade hans knän totalt!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos