Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 10 september 2008

BUSIGA TJEJEN


Hihi.. lilla Leeloo trivs som fisken i vattnet nu. Springer runt i alla rum och hittar
på bus överallt. Har hittat sin soulmate - Mandis mjukis chihuahua ;-)
Ser kanske inte ut som om busar utan tror att hon är en hane och inte en tik.. haha..
Brevid ligger oxå gummi kaninen hon fick av Hulda ;-) tihi..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jockar dom inte på saker för att visa vem som bestämmer?
Har för mig att jag har hört det nånstans.
Så jag hoppas verkligen hon tar makten över den där. ;-)
Annars kan hon nog få svår personlighetsstörningar i sin uppväxt. :-P

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos