Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 september 2008

18 MÅNADERS KONTROLL

Sovmorgon *weee* sov ända till 8.30 :-D

Idag är det dax för 18 månaders kontrollen på BVC, vaccination och vägning/mätning!!
Var där för typ 5 månaders sen så blir spännande att se hur mycket hon vuxit..!!!

Nu ringde Älskling, Mandis snodde telefonen på en gång och nu sitter hon och snackar för fullt.. - bara hon inte skvallrar om vår sovmorgon :-o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska iväg på kontroll i morgon! Det ska bli superspännande!

Sjukskriven till och med onsdag. Nice... :/

Anonym sa...

Hej igen!

Jo, det är 18- månaderskontrollen! De har haft fullt upp på bvc har jag hört, så därför fick vi inte tid förrän nu.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en filt om mig och läsa. Jag fryser...

kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos