Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 8 september 2008

DIDRIKSONS

Nu har jag beställt en höstjacka till Mandis - på tiden va..??
Det blev en Didriksons allvädersjacka Kelly 299:- hos Trixis Outwear
Bra pris då Mandis bara ska ha den på dagis ;-)
Plus att Didrikson har bra kvalitet på sina kläder..!!
Svärmor fick tag i ett rosa fleece set från H&M idag oxå, kanon!! - 98:-/del

1 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, blocket blev det. :-D Lagomt pris för den vi köpte tyckte jag.
Och jag är för bekväm för att hålla på flytta och grejja med stolen mellan två bilar. Så det fanns inget alternativ för mig. ;-)
Fleece behöver vi med. Men vi har en granne som syr till de små. Så vi ska dit och kika vad hon har för skojiga tyger vilken dag som helst. :-D
Didriksons har mycket fint tycker jag. Deras overaller och även jackor!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos