Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 9 september 2008

NEDSTÄMD

Idag ska jag jobba.. eller ikväll.. börjar jobba kl 16.00... ska få mitt nya schema idag.. suck.. är det tredje gången nu jag byter schema.. MYCKET uppskattat på dagis.. :-o
Får väl hoppas att det är till det bättre..!!

Svärmor hämtar Amanda idag, kommer hit och passar barn och vovve tills att Älskling kommer hem från jobbet. *tack*

Passar på att tacka Ida och Jon för en mysig kväll oxå!! Trodde nästan att Ida skulle kidnappa Leeloo med sig hem ;-)
Tack oxå Anders för all hjälp med bokföringen!! Kom gärna och sov här igen, det har nog inte Leeloo nåt emot heller eftersom hon fick sova med dig under täcket på soffan.. hihi..

Fick inte bara roliga saker i brevlådan idag.. fick min nya kallelse till Karolinska... Hade nästan glömt bort d.. Ska dit om mindre än en månad.. Jaha, då blir d väl ny operation igen..
Vill bara höra att allt ser bra ut, inga fler operationer behövs och det är fitt fram att försöka skaffa barn.. och du KAN bli gravid igen... Mmmm.. känns troligt...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var riktigt kul att höra. Det tackar jag för!

Smygeromkring sa...

Vad roligt att höra, verkligen.
Sånt blir man glad över. tack.

Anonym sa...

Vi håller på lite med bokföring nu i skolan. Att sitta med det på eftermiddagen tre timmar i sträck är inte riktigt min grej kan jag säga. :-P Men ganska roligt är det.

Jag vill inte vara frågvis och så, förstår om du inte vill svara.
Men jag blev lite fundrsam över operationen du nämner.

Greten sa...

Mina första 1½ år bytte jag schema 8 (!) gånger. Fast nu har jag nog haft samma schema i ett 1år. Rekord!

Anonym sa...

Å håller tummarna gumman!
Nu ska ni ha lite positiv information från läkarna!

Anonym sa...

Jag håller tummarna jag med såklart! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos