Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 september 2008

TRÖTTAST

Fasiken vad trött jag är.. kommer att däcka snart..

Trots att jag jobbat på med bokföring och webshopen under nästan hela dagen så har jag fortfarande en del kvar.. skulle behöva sitta mer under kvällen.. MEN orkar jag det..??

Imorrn ska Mandis få vara hemma med Mammsen, fredag oxå..!!

Ska iväg och shoppa lite på förmiddagen, pärmar och sånt så jag kan fixa iordning på kontoret ;-) Älskling hade med sig det ursnygga skrivbordet som han gjort till mig hem idag - och jag har målat stolen som jag ska ha!! Fasiken vad grymt d blir ;-)
- Ska fixa några bilder sen då jag fått iordning allt..!!

Ikväll är det fotbollskväll, alltså grabbkväll.. Öl och chips och en massa liv!!! Ska nog hålla mig undan, försöka sova tidigt...

Mandis får oxå lägga sig snart, varit supergnällig sen hon kom hem från dagis :-( Verkar som om hon oxå håller på att bli sjuk.... Varit en lång dag på dagis oxå så kanske bara det..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos