Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 juli 2011

VINN PRESENTKORT FRÅN BUTIKEN E-LEKSAKER

e-leksaker_muppsan

Nu var det dax för en tävling igen tycker jag – vad passar då inte bättre med ett presentkort värt hela 500:- från leksaksbutiken E-leksaker.se?

Tänk vad massa fint ni kan köpa för det, en barnspis från Brio, en Bobby Car, ett babygym, massa Lego, badleksaker, radiostyrda bilar och båtar, Barbiedockor och massa massa mer. E-leksaker har ett stort sortiment för barn mellan 0-10år.

 

Tävlingsregler: Gå med i E-leksaker´s facebook grupp, sen kikar du in på deras hemsida och skriver nedan i en kommentar vad du önskar att köpa för presentkortet om just du vinner. Glöm inte att uppge dina kontaktuppgifter!

 

Tävlingen avslutas den 29/7, kl. 21.00

42 kommentarer:

Tomas sa...

Gillat E-leksaker på facebook. Jag skulle köpa den här till min son: http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/scanditoy/trehjuling-i-tre-farger.html
/Tomas

zasata sa...

ååå! Jhag gillar!! Gillar dom och tävlingen ;-)

Om jag har tur skulle jag vilja ha:
Volvo Dumper
Hello Kitty Flower, Handväska x2
Big Bobby Car ratt med ljud och ljus

Och kanske lite till ;)

Anna sa...

Jag har gillat - Anna Lundkvist

Om jag har turen med mig hade jag köpt http://www.e-leksaker.se/se/alder/alder-6-10-ar/tp-bet-u-know-it-s.html?grp=591344


/Anna
hillevianna@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar!

- Gillar E-leksaker på facebook (Sandra Li)

- Skulle turen falla på mig kommer jag köpa en docka åt min dotter. Hon är så förtjust i bebisar så hon skulle nog älska att få en egen liten bebis. Den här skulle det bli: http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/simba/new-born-baby-flickdocka.html?grp=524503 Fast väldigt osäker på om det skulle bli en pojk- eller tjejdocka. Skulle även köpa denna vagn till: http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/baby-born/baby-born-paraplyvagn-43cm.html?grp=524503

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Gratishav sa...

Jag är gärnar med.

gillat E-leksaker´s facebook med namn Lili Ying.

Jag skulle köpa denna till min dotter:
http://www.e-leksaker.se/se/baby-och-barnartiklar/mjuk-aktivitetsmatta-for-baby.html?grp=629866

kram
Lili

Milla sa...

Jag gillar deras fb sida :)
Om jag skulle vinna skulle jag köpa en liten skottkärra och en verktygslåda till min lilla skrotnisse :) Han fullkomligt älskar verktyg och att "bygga" :)

Håller tummarna!

Cicci sa...

Jag vill att min son ska få en docka till sin blåa, fina dockvagn. Och sambon skulle aldrig tillåta att jag köpte en docka, så om jag vann en, vore de kanske okej. ;)

Gillar givetvis på FB.

ciszi@hotmail.com

Emma sa...

Jag gillar på facebook! Om jag vann skulle jag köpa en trehjuling till min son och en radiostyrd grävmaskin till min bonusson.

Anna Krentzel sa...

Jag skulle lägga till lite pengar och köpa denna Bobby Car, rödBIG Bike eftersom min son e helt galen i bilar/mc:) Han säger TUT TUT hela tiden:=)


ewy37@hotmail.com

Alexandra sa...

Hade varit kul o vinna,
Har gillat e-leksaker på fb,
Svårt o välja för det finns massa kul att köpa men om jag vann skulle jag nog köpa
*trehjuling blå
*Big Bobby Car ratt med ljud och ljus

//
Alexandra

Fröken svår sa...

Tack för tipset, jag är gärna med!
Gillar på fb (hannah jansson).
Om jag lyckas vinna så skulle jag köpa;
http://www.e-leksaker.se/se/brio/brio-byggklossar-fargade.html
http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/brio/brio-plocklada-svart.html?grp=606006 och lägga till en slant till denna http://www.e-leksaker.se/se/brio/brio-race-car-gron.html

(Självklart har jag länkat;http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/tavla-hos-muppsan-presentkort-pa-e.html)
Ha en fortsatt fin vecka!
JoHannah
rockbarnettavlar@hotmail.com

Stina sa...

Jag har gillat på fb (Stina Gu) och om jag har turen med mig så kommer jag köpa detta kök till Bella, som älskar att leka med köksredskap och röra och vispa och tryvka på knappar!!!

OBH Nordica, Gourmetköksset B/O
http://www.muppsan.com/2011/07/vinn-presentkort-fran-butiken-e.html

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Jessica sa...

Jag är med och tävlar!
Gillar på facebook, och om turen finns med mej, så skulle jag köpa en sparkcykel till min äldsta son!
http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/scanditoy/sparkcykel-hogst-50kg.html
hans favoritfärg röd finns på den, och han skulle bli jätteglad!

Hälsningar,
Jessica
jessapessa.blogg.se

Sara Edström sa...

Olle skulle få en radiostyrd hjullastare. Han är helt galen i traktorer. Många har han, men ingen radiostyrd.

Martina sa...

Gillar på FB :-)
http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/cbiz/silverlit-jojo-hide-seek-se.html?grp=629869 tror jag skulle roa båda barnen (och kanske mig med förstås haha)

Martina Stolt.
ytterligare (snabela) live.se

stephanie sa...

Gillat e-leksaker på facebook.

Skulle jag vinna då skulle jag köpa
lite nya leksaker till min dotter. Då det mesta är ärvda leksaker efter storebror hon lekt med fram till nu. Så det vore extra roligt att få shoppa lite leksaker enbart till henne.

Då skulle det bla bli en fisher price bitring och några disney gosedjur och lite annat smått och gott.

Mvh Stephanie :)

alexandra mamma till tove sa...

åh tack för tipset :)

jag är gärna med och tävlar!!

om jag vann skulle jag köpa hem lite pärlor och pärlplattor och annat roligt inomhus pyssel till regniga sommardagar.
och de har ju vi tyvärr haft gott om här i Göteborg..

mvh alexandra mamma till Tove
www.axdal.se
axdal@me.com

Therese sa...

Jag är med och tävlar!
Jag gillar på FB (Therese Runbom).
Om jag vann skulle jag absolut köpa en stor traktor i lego (http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/lego/stor-traktor.html?grp=598930).
Min son anser att allt som är större än en bil är en traktor. Skulle behöva en "riktig" traktor till honom =)

/Therese
thereserunbom@hotmail.com

jeanette sa...

Gillat dom på fb :-)
och jag skulle välja släpet i svart till vår Bobbycar, det skulle vår lille kille digga :-)

Mvh Jeanette Chalk

www.jeanettelovespaul.blogspot.com

jeanette.hellberg@hotmail.com

Madde sa...

klart jag är med. :)

Gillar på fb. Madelen Jansson.

Jag gillade hela fliken "lek och lär" massa saker jag fastna för där. :P
Men http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/mattel/counting-phone-swedish-print.html?grp=585368 var en favorit tror jag. :D

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com
http://vhdbrud.blogg.se

Anna sa...

Har gillat på fb.

Om jag vinner skulle jag välja http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/micki/pippis-hus-villa-villekulla-dockskap.html

anna@horlen.com

Cissi sa...

har gillat på facebook!

Om jag vinner skulle jag köpa den lilla 91 cm barbapoolen eftersom vår följeslagare och prinsessans precis gått sönder, jag skulle köpa paraplyet lilla spöket laban för att göra de regniga promenaderna till förskolan i höst lite roligare,och så skulle lill-tjejen och hennes fina pappa få den lilla gitarren så att de kan rocka loss ordentligt tillsammans!

cecilia_nortoft@hotmail.com

Linda sa...

Har gillat på fb, skulle jag ha turen att vinna så skulle jag nog välja
http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/scanditoy/hello-kitty-sparkcykel.html?grp=612608
till dotterns födelsedag =)
Linda
l_lodin@hotmail.com

Anna-Carin sa...

Jag har gillat på FB och om jag hade turen med mig så skulle det nog bli Ninjago Lego till gossen och kanske några Petshops också. Håller tummarna riktigt hårt!

annacarinw(at)telia.com

Diana sa...

Snubblade in här, men vill gärna vara med o tävla.
Gillar på fb: Diana Svärd.
Om jag hade turen att vinna hade jag köpt:
geomags i mängder + målarböcker o annat pyssel.

det skulle mina barn verkligen älska!!
e-post: pikkumyy_4@hotmail.com

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Har gillat på Facebook (Tina Zach) Om jag vinner skulle jag köpa Dream Show, liten projektor och Bamse smakar på, tygbok

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är med på fb, Johanna Östblom. Jag skulle köpa en massa böcker, bl a Bu och Bä, till min bokälskande dotter :)

johannavictoria_@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Jag skulle handla ett Brio lokstall och massa målargrejer till lillkillen.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/07/29-juli-vinn-presentkort-fran-butiken-e.html

FB: c Regn

care69(at)live.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Gillar på FB -Veronica Bredland Bråten

Om vi har turen att vinna skulle vi köpa presenter till våran Theo som fyller 2 år i september. Bland annat: LEGO DUPLO, Stor bondgård,
LEGO DUPLO, Stor bondgård

Håller tummarna

veronica_134@hotmail.com

lotta sa...

Om jag vinner så skulle mina barnbarn få välja nåt de vill ha! Lotta

lotta sa...

gillat på facebook! Om jag vinner så ska mina barnbarn få välja en sak och jag tror det blir en hoj och hallo kitty.....

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på irish twins] sa...

Jag är med och tävlar!

Gillar på fb, Annika Nilsson Pettersson.

Önskar köpa "BRIO, svart spis". Med matglada ungar som älskar att dona i köket vore ju detta deras dröm!! :)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Annelie sa...

Hej!!

Jag är självklart med och tävlar om detta super pris. Jag gillar E-leksaker redan på deras facebooksida (Annelie Bunne) och om jag skulle få äran att vinna skulle jag köpa: http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/scanditoy/obh-nordica-stort-kok.html?grp=593303
Ett stort kök till min dotter för jag tror hon verkligen skulle uppskatta det när hon är stor nog att använda de! :D Håller tummarna att vi får vårat fina kök. Hehe.

Annelie Bunne
annelie_nor@hotmail.com

Unknown sa...

Jag har gillat på fb, Linn Nilhammer Salomonsson
Skulle så gärna vilja ge vår tok en brio spis på hans 1årsdag: http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/brio/brio-spis-svart.html?grp=606006
sedan skulle jag nog fylla upp resten av summan med lite ballonger eller så till kalaset :D
linn_nilhammer_salomonsson@hotmail.com

annica sa...

Har gillat på fb.
skulle gärna köpa denna underbara prinsesskläning http://www.e-leksaker.se/se/varumarken/leksam/barbiedrakt-stl-5-7ar.html?grp=605831

och en baby born pojkdocka

Han en skön sommar
annica@flinkens.com

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Åhh vilken fin tävling :)

Har såklart gillat E-leksaker på FB:)

Eftersom Nathalie snart fyller 1 år så skulle det bli presenter till henne, första jag skulle köpa är de mjuka byggklossarna perfekta för en 1 åring, sen skulle det såklart bli de färglada bowlingsetet så att storebror inte känner sig helt utanför :)

Petra
petra.johansson87@hotmail.se

victoria B sa...

underbar tävling!

gillar på facebook sen tidigare (victoria bang)


jag skulle köpa :
Spindelmannen dräkt 5-7 år
och Pippi Kläder 6-7 år

dessa vet jag skulle skänka mycket glädje i lek och fantasi, och dessutom vet jag att dom älskar att klä ut sig! :D

så det skulle jag köpa :)

victoriabang83@hotmail.com

victoria B sa...

jag är med!

jag skulle köpa Pippikläder 6-7 år samt Prinsessängel 4-5 år!

gillar sen tidigare på facebook ( victoria bang)

håller tummen! :)
victoriabang83@hotmail.com

Anna sa...

Vilken rolig tävling :) Skulle min dotter vinna så blir det littlest PET shop för hela slanten :-D zannah19@hotmail.com

Emeli - Mamma till Nathalie sa...

Jag är med.
Gillar på facebook; Emeli Falk.

Om jag vinner så skulle jag köpa
- Bamsetallrik
- Lekmatta Quiet Town
- Hot Wheels, Color Shifters
- LEGO DUPLO Klossar, Stor grön byggplatta

Det skulle min lilla tjej gilla :)


emeli_falk@hotmail.com

Carola L sa...

Gillar på FB (Carola Lind)

Jag skulle köpa flera jag lär mig läsa, jag lär mig skriva böcker eftersom jag har en tjej som börjar 6-års till hösten som inte riktigt har knäckt läskoden än.

Länk:http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/july/presentkort-500-e-leksaker.html


carola(at)officefixarna.com

Petra sa...

Gillar dem på FB. Helt klart skulle jag köpa en briospis!
pea2006@home.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos