Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 juli 2011

NYHETER FRÅN MOLO

Åååååhhhhh… är inte Molo´s nya skaljacka hur snygg som helst? Finns nog inget hellre jag vill att Amanda ska ha i höst! Skitsur att den bara verkar finns från stl 98 så inte Alvin oxå kan ha en, finns nämligen i turkos och svart dessutom, båda lika snygga. Sen var det priset då, 1399kr, för en barnjacka! Suck.. det är väl bara att sukta vidare, jag tycker det är alldeles för dyrt för endast en jacka, även fast det är mitt absoluta favoritmärke Molo. För er som har råd eller inte tycker det är mycket pengar så finns dom att köpa hos Babyshop.se

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos