Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 juli 2011

MER NYTT FRÅN MOLO

Två andra favoriter bland Molo nyheterna är tröjan med en massa coola bilar på till Alvin och sen den här sagolika fina klänningen till Amanda. Hur lyckas Molo med deras helt fantastiska motiv? Ja, jag vet.. alla är inte lika tokig i Molo som jag är, det är nog ett märke som man antingen älskar eller avskyr!

Vad gillar du Molo?

2 kommentarer:

Agnes sa...

Jag är nog lika tokig i MOLO som du ;) Synd bara att det ska vara så himla dyrt, annars hade Liams garderob varit full med deras härliga plagg.

zasata sa...

Den tröjan med poliser fick Leo och Ebba fick tröjan med hästar.. + mjukisbyxorna för bara 129spänn

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos