Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 4 juli 2011

VIDEOINLÄGG: LEELOO & AMANDA

Amanda ute och rastar vår chihuahua Leeloo, sikken duktig och stor tjej hon är! Jag låter som en kraxig kråka då förkylningen satt sig på rösten.. Förvånad Sen är hon som filmar inget direkt proffs – vänder på telefonen efter halva filmen och tror att klippet automatiskt oxå ska vändas och visas åt rätt håll. Kan säga att det fungerar inte, halva klippet är vänt åt sidan, jag är ett megapucko jag vet.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos