Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 14 juli 2011

SOMMARKLIPPNING

ATT00913ATT00916

Nu har Amanda fått sig en sommarklippning, hon har gett upp helt med att spara hennes lugg. Hon har försökt spara den en tid men nu i värmen tror jag hon tröttnade. Tyckte det var lite konstigt då frisören först vägrade att klippa hennes lugg efter att jag berättat att hon sparat den en tid. Hon ville inte ta på sig att Amanda skulle ångra sig efteråt… Men HALLÅ? Hon är 4år, säger jag att hon ska klippa lugg då ska hon det! Sa till henne att men fråga henne då hur hon vill göra, det är ju faktiskt Amanda själv som tjatat om att få klippa den igen! Mycket riktigt sa hon det till frisören oxå och tillslut satte hon saxen i luggen.

Nu är alla topparna fräscha, luggen klippt och sidorna klippt i etapper – finaste lilla tjejen! Dessutom fick hon lila slingor i hela håret Blinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos