Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 6 juli 2011

UTFÖRSÄLJNING AV MOLO, GANGSTAR, GEGGAMOJA M.M.

klkids_rea

Fick ett otroligt trist mail från Sandra på KlKids.se som berättar att hon ska sälja sin butik och gå vidare i livet. Hon hoppas på att någon kommer att ta över butiken så KlKids kommer att finnas kvar, kanske både som fysisk butik och webshop.

Så just nu är det 25% i rabatt på HELA sortimentet – ange endast “vår2011” i kassan så dras rabatten av. Jag tänker helt klart klicka hem lite nya Molo kläder till barnen samt Hummel, Rockefella och Gangstar.

Jag önskar Sandra och hennes familj lycka till!  Du vet att du är en pärla och KlKids ligger mig enormt varmt om hjärtat.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos