Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 juli 2011

PÅ SKANSEN

ATT00721

Igår följde Amanda med sin Farmor på Skansen, lite mysig egentid bara sådär. Skönt för mig som fick lite jobb gjort då Alvin sov samt skönt att få en liten brake från Amanda, vi har bråkat så himla mycket på senaste. Hennes trots håller på att sänka mig totalt tror jag. Hon har fått en sån jäkla attityd som skrämmer mig massor – precis så jag INTE ville att mina barn skulle bete sig. Men jag hoppas det är en period hon går igenom och att hon åter snart igen blir samma gamla snälla Amanda!

Iaf, hon hade en toppendag med Farmor på Skansen och kikade på alla djuren. På kortet vann lillskruttan en chokladkaka, lika glad för en liten som om det hade varit en stor låda Ler 

På sig har hon hennes finaste Cupcake klänning från Cutiepie, som är på REA nu.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Låter precis som min tjej och jag hoppas verkligen också bara att det är en period. Storebror har aldrig haft sånt humör som hon har.

Håller tummarna för oss båda två :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos