Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 juli 2011

LÖRDAGEN DEL 3

ATT00004

ATT00319

Sista badstoppet blev på Eriksdalsbadet i Skanstull. Alvin röjde i barnpoolen och lekte som bara den på lekplatsen. Amanda badade i säkert en timme med mig i stora poolen och lärde sig att dyka under vattnet.

 

Då vi solat och badat klart promenerade vi vidare till Årsta och bjöd in oss själva på middag till min Svärmor. Där bjöds på grillat och gott vin! Vid halv åtta var det dax att bege sig hemåt, bara att promenera över Årstafältet hem igen. Ungarna somnade ovaggat vill jag lova då vi kom hemBlinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos