Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 juli 2011

ROSA TILL ALVIN

image

Precis klickat hem den här rosa kanonfina pikétröjan till Alvin. Han kommer bli så himla fin i den, det är jag säker på! Hade velat ha den som var rosarandig oxå men den var slut såklart Ledsen På REA, endast 49:-

Tänk dig tröjan tillsammans med Alvin´s Nova Star jeansshorts eller camoshortsen, läckert!

2 kommentarer:

Mia sa...

Han passar i starka färger som är så pass mörk.
Mina två blekfisar skulle väl se ut som lakan i den där.
Snyggt tror jag det blir iaf! =)

Mammabea sa...

Ohh den var snygg! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos