Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 6 juli 2011

FAVORITLEKSAKEN

alvin2alvin1

Alvin älskar bilar och flygplan, alla fordon egentligen. Kan sitta ute och titta på bilar, bussar och lastbilar i evigheter, haha.. Men leksaken han gillar allra bäst av hans fordon är hans motorcykel. Trycker man på styret så låter den dessutom som en motorcykel. Den kör han omkring med mest hela tiden nu.

Men erkänner att han gillar lika mycket att leka med dockor och dockvagnen, Amanda och Alvin har alla leksaker gemensamma. Jag är glad att han kan välja precis vad han vill att leka med och inte bara “pojkleksaker”. Blir lätt att man handlar det kan jag tro om man bara har söner. Jag vet ju hur mycket rosa och prinsessgrejer som vi handlade till Amanda då hon var liten – herregud säger jag bara!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos