Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 juli 2011

MYSIG DAG I SOLEN

ATT00951

ATT00954

Idag sökte vi oss igen till Vårflodsparken där vi har solat, badat och lekt en massa. Mötte upp Svärmor som varit med oss hela dagen. Vi hade packat med oss lunch och fika så vi hade en mysig picknick dessutom. Barnen brukar ha svårt att äta ute, vill helst leka och har inte tid att äta, men idag åt dom båda två massor Ler 

Parken är verkligen jättefin och med massa olika saker för barnen att göra, Alvin blev helt tokig i bilen som man kunde leka i, hihi.. Otippat, nää..

Varit en kanonfin och skön dag, inte för varmt utan blåst lite växlande så man faktiskt pallat att vara ute en hel dag. Fast farligt – bränt mig såklart!

Nu måste jag packa ihop och ta en prommis till kontoret, blir kvällsjobb för mig. Sen då man kommer hem ska jag försöka börja packa, imorgon drar vi – jihoo!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos