Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 4 juli 2011

MUPPSAN I MEDIA–DEL 2

mama_sovrutiner2

mama_sovrutiner

Här är jag och Amanda med i tidningen Mama där vi svarar på hennes sovrutiner. Även här vinklad rätt fel, dom har endast tagit med de värsta tänkbara svaren och inte det jag tog upp som fungerade. Men såklart måste dom vinkla artikeln rätt så en expert kan komma med tips och råd till oss. Svaren är helt meningslösa då jag redan berättat att vi testat allt det hon tagit upp.. Jaja.. numera är inte rutinerna fullt så illa utan det har blivit bättre, dessutom sover hon så gott som jämt i hennes säng hela nätterna. Bara ibland hon vaknar och kommer in till oss och myser Blinkar Just ja, välling dricker hon inte alls längre! Nattskräck var jättelänge sen hon drabbades av oxå, tack och lov!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos