Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 2 juli 2011

TRE COOLA BARN

andreas_cool

amanda_cool

alvin_cool

De här bilderna tänkte vi förstora och göra canvastavlor av och sätta upp i vardagsrummet – alla tre coola barnen Blinkar Ev. att vi ska göra om dom som tecknade bilder, vad tycker ni? Passar väl bra till vår nya fondtapet med Modesty Blaise? Så himla roligt att inreda om på nytt – älskar små detaljer!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Jag skulle gjort dom svartvita och ökat kontrasten, så det matchar med er snygga fondvägg :) Vilka coola ungar!

zasata sa...

tycker ni skall ha dom som dom är eller exponera dom lite mer och mörkaner bakgrunden och göra skarpa kontraster.. om du hajjar? _Har det framför mig hur jag menar.. haha

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos