Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 27 juli 2011

NYTT KÖK


Puh, idag har varit en intensiv dag med en massa impulsjobb! Vi skulle röja i boden och ställa in nya köket vi fått tills vi kunde sätta in och sen göra klart på altanen.. Istället sattes köket in, byggdes en ny bänkskiva och jag hann måla klart alla möbler ute och hela altanen :-) Ibland hinner man mer är man tror, och orkar! För att inte glömma, boden blev oxå urstädad! Nu dax för fish and chips och ett glas vitt ;-)

2 kommentarer:

Milos mamma sa...

Wow vad ni hunnit med, bra jobbat! Riktigt fint ser det ut att vara också. Kram

Mia sa...

Fasen va ni jobbar på på semestern. =)
Min första vecka, som är till veckan, ska jag inte lyfta ett finger tror jag. =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos