Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 juli 2011

LÖRDAGEN DEL 2

ATT00310ATT00313

ATT00307

Underbar promenad i Årstaviken – måste nog vara den finaste vägen att gå längst vattnet. Titta på vattnet, båtar, ankor och framförallt naturen. Perfekt att gå med barnen då det är så mycket att utforska så det inte ens är jobbigt att gå Blinkar 

Vi drömde oss bort flera gånger och önskade oss flera stora motorbåtar – tänk att glida runt i runt Sthlm´s skärgård på sommarens soliga dagar… Kanske får sälja sommarstället och skaffa oss en värstingbåt istället, hehe…

 

För er som undrar, mina solbrillar är Björn Borg guld brillor, mycket nöjd med. Brukar aldrig köpa såna dyra saker till  mig själv men tyckte att jag förtjänade det så då slog jag till på dom!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos