Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 juli 2011

FINASTE LEELOO

leeloo

Visst är hon helt bedårande vår lilla chihuahua Leeloo?!

Om hon nånsin skulle få valpar är jag helt säker att dom kommer att bli lika underbara som hon! Jag vill, jag vill, jag vill… Undrar om vi behåller någon.. Förvånad

2 kommentarer:

Linda sa...

är hon parad ännnu? om vi hade haft stamtavla på våran fina kille hade de blivit ett fint par =) han är dock långhårig =)

Junitjej sa...

Vilken söt hund!

Tack för en trevlig och fin blogg!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos