Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 juli 2011

JOBBELIJOBBA

Idag jobbar jag – på vår första soliga dag! BAH! Men det var ett måste och jobbigt nog har det inte varit jobbigt. Tvärtom! Jag älskar mitt jobb trots omständigheterna just nu (några kanske vet vad jag talar om) så jobbar gärna trots semester. Man kan nog aldrig vara ledig då man är egen företagare, det är valet man gör då man kliver in i det. Men det bästa beslut jag taget ändå Ler

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos