Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 5 juli 2011

PYSSEL MED BARNEN

lera

lera1lera2

Att leka med lera, bygga pärlbrickor och göra pärlhalsband etc är sånt jag brukar göra med Amanda då lillebror sover – men i söndags fick Alvin vara med och baka med lera och det gick ju hur bra som helst. Han var fullkomligt koncentrerad och höll på i evigheter! Han gjorde små bollar och la i alla lock, han tyckte han var så duktig Ler Nästa gång jag ska vika tvätt, laga mat eller ta disken då vet jag vad jag kan sätta båda barnen på att göra!

Söndagen bestod av mycket pyssel och innegöra eftersom vädret var dåligt. Dåligt och dåligt – det var mulet och blåste kalla vindar, något som uppskattades enormt. Äntligen fick vi korsdrag i lägenheten och frisk luft att andas. Det har varit så enormt fuktigt och kvavt länge. Men vill inte ha mulet och regn flera dagar, nu får solen gärna komma tillbaka igen!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos