Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 20 juli 2011

TACK BÄSTASTE AGNES

Har ni lagt märke till att det fula b:et (bloggers) har försvunnit vid min url-adress och är ersatt med en rosa fin stjärna? Det är världens bästa AGNES som har fixat det till mig. Visst blev det fint? Ler

behöver ni hjälp med bloggdesign eller bara byta ut b:et mot valfri ikon så tycker jag att ni ska kontakta Agnes, hos henne får ni toksnygga designer, grym service och dessutom billigt! HÄR kan ni läsa mer.

Ett annat bra tips hon har gett mig det är att sluta blogga med bloggers egna program och ladda hem Windows live writer och koppla bloggen till det. Inläggen går att skriva och göra snygga MYCKET enklare. Bilderna går att ändra i storlek och du kan klippa dom direkt i programmet, dessutom kan du lägga in en vattenstämpel på alla bilderna och skapa ramar. Try it!

1 kommentarer:

Agnes sa...

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos