Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 2 juli 2011

BARNVÄNLIG RESTAURANG

kina3kina1kina2

Igår hade vi planerat in att gå på restaurang och till min stora glädje blev det på en kinarestaurang! Skrattar Jag fullkomligt älskar kinamat! Barnen oxå som tur är, hehe..

Vi har verkligen fått ett nytt favoritställe där det är perfekt att ta med barnen – personalen är helt otroliga. För det första finns det ett lekbord med massvis med leksaker, sen tar dom alltid in barnens mat först så dom kan äta först och sen få gå och leka igen då vi ska äta. Helt perfekt att kunna njuta av sin egen mat utan att behöva mata eller stöka med barnen under tiden. Sen är dom dessutom otroligt barnkära och pratar och ser efter barnen – som sagt, ett favoritställe! Sen att man får glass i stora lass till efterrätt tycker Amanda inte gör det sämre!

En toppenfredag med hela familjen och Putte såklart Blinkar

 

Efter flera förfrågningar – restaurangen heter Chendo och den ligger i Örby, se på karta här.

2 kommentarer:

Madde sa...

Men vart är den då? :P

Kram Madde.

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Oh den ska besökas!! :D

Saknar dej babe! <3

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos