Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 3 juli 2011

MUPPSAN IN MEDIA–DEL 1

expressen

expressen3

Jag tror jag helt glömt bort att dela med mig av gångerna då jag och barnen varit med i olika tidningar. Gör det i tre delar och börjar med gången vi var med i Expressen, ett reportage om secondhand. Då jag läste tidningen så höll jag på att skratta ihjäl mig – snacka om reportern vinklat allt helt fel och efter vad dom tyckte jag skulle ha svarat. Alla som känner mig vet att jag SÄLLAN handlar secondhand.  Men enligt Expressen gör jag det typ jämt, haha Skrattar Sen älskar jag även barnklädesmärket Mola – det ni!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos