Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 15 juli 2011

FYNDAT PÅ PO.P

ATT00937

Nej, jag kunde inte besöka en galleria utan att få med mig något hem… Förvånad Sprang in på PO.P då vi var i Liljeholmen och kikade på deras REA. Jag brukade inte alls gilla deras kläder nåt speciellt men hittade faktiskt ett par gobitar Blinkar En solhatt till Amanda i underbara färger och en tröja till Alvin, som han själv valde ut. Otippat att det var bilar på den, haha.. Röda, rosa och blå bilar – kanonfin! Solhatten var inte på REA men kostade bara 145kr men tröjan var det, 70kr bara.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos