Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 juli 2011

CONVERSE VÄSKA

Jag har (läs hade) en Converse väska som var min absoluta favorit, men nu har den försvunnit, jag kan inte hitta igen den Ledsen Jag har varit en väskoman, handlat väskor varje gång jag gick på stan, hittade alltid någon ny som fick flytta med hem. Men jag har lugnat ner mig lite, numera lägger jag allt det på barnet och sen skor till mig själv då, hehe..

Men sen såg jag den här snyggingen stå och ropa på mig – köp mig, köp mig skriker den! Det är en bowlingväska från Converse som går att köpa hos Spartoo.se, kostar nu på deras REA endast 364kr, tycker jag är ett himla bra pris!?! Ska jag slå till tro?

1 kommentarer:

Ola sa...

Klart du skall slå till. Min flickvän har en sådan där väska som du visar på bilden. Det är hennes käraste ägodel :).

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos