Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 18 juli 2011

CONVERSE TILL AMANDA

Jag är inte så förtjust i de vanliga Converse skorna på tjejer, passar inte riktigt tycker jag. Men dom här som är mer som vanliga tennisskor dom tycker jag är riktigt fina, dom får gärna Amanda bära Ler Snyggt med vita skor med rosa detaljer men ack så opraktiskt… men vad gör det, dom sliter ändå ut alla skor snabbt nu, hehe..

Skorna finns att köpa hos Spartoo.se och kostar endast just nu 489:- . Fram till den 26/7-2011 pågår deras stora REA så missa inte att fynda en massa märkesskor med upptill 70% i rabatt.

Spartoo.se har gratis leverans på alla nyheter och dom har även fria returer!

1 kommentarer:

Mia sa...

Jag tycker dom "vanliga" är snyggast. =)
Men efter allt som vart kring converse mot slutet så har jag nog faktiskt köpt mitt första och sista par!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos