Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 juli 2011

ME AND YOU

ATT00114

Jag och Älskling träffades 2004 och vi började dejta, jag pendlade varannan helg till Sthlm (bodde fortfarande hemma i Fränsta, 7mil om Sundsvall då) i ett par månader. Jag hade aldrig trott att vår lilla flirt skulle utvecklas till det vi har idag! Då jag pluggat färdigt så var det bara att ta ett beslut, jag kunde inte fortsätta pendla. Det var ett rätt stort steg att ta eftersom Tomas redan hade ett barn, en son på 8år som vi var tvungen att ta hänsyn till. Tomas ville att jag skulle flytta till honom och jag som kärat ner mig så otroligt i denna Sthlm´s grabb hade inte så mycket att invända mot det – men jag la ändå beslutet på hans son Andreas, han fick bestämma om jag skulle flytta till dom och som tur var så ville han det Ler 

Då var det bara till att säga upp lägenhet och köra stora flyttlasset – samma vecka jag tagit examen så flyttade även jag till huvudstaden – från en liten by på 1200st invånare – till 2miljoner invånare i Stockholm. En helomvändning i livet som är det bästa beslut jag nånsin tagit, jag trivs som fisken i vattnet här och jag har aldrig ångrat en sekund att jag flyttat från min gamla hemort. Givetvis har jag saknat min familj och mina vänner olidligt mycket, men kärleken väger helt klart tyngre! Mina vänner och familj finns kvar och jag försöker träffa dom så fort det finns tid, nu har vi ju faktiskt skaffat oss vårt sommarställe där uppe i Norrland så nu finns ännu mer möjlighet att umgås med dom.

Vi är inne på vårt åttonde år tillsammans och vi har varit gifta i fyra år, vi har tre gemensamma barn, varav ett är ett änglabarn. Vi har genomgått otroligt mycket tillsammans men alltid hållit kärleken vid liv. För varje dag som går älskar jag min man mer och mer, han är helt enkelt det bästa som har hänt mig!

 

Jag älskar dig Älskling!

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Åh, härligt!!

Cissi sa...

Fint skrivet å härligt att kärleken bara verkar bli starkare

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos