Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 15 juli 2011

2ÅRS PRESENTER

Ja, Alvin fyller inte förrän i november men man kan ju fundera redan nu på vad han ska få Blinkar Då man fyller två visst skulle en sån här trehjuling passa då? Jag tycker den här är så himla fin, älskar färgkombinationen!

Herregud, Alvin fyller 2år om mindre än 5månader – han låg ju nyss i min mage!?! Jag har verkligen inte hunnit njuta av hans bebistid *snyft*

Åter till cykeln, den finns att köpa hos E-leksaker.se, kan inte någon i min familj vara med och tävla i tävlingen på blogg så ni har chans att vinna presentkortet värt 500:- och i så fall köpa den till Alvin? Vore himla snällt, hihi… HÄR hittar ni tävlingen!

1 kommentarer:

Helena sa...

Gav min son en trehjuling nu när han fyllde 2 år för ett par veckor sen... Det var bästa presenten!! :)
Men jag valde att köpa en i metall... De i plast känns inte så stabila när jag kollade på dem. Så åk nu när det är säsong och jämför så du känner att du gör ett bra köp... :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos