Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 juli 2011

PÅ SKOJAKT TILL ALVIN

Alvin är inte den lättaste att köpa skor till eftersom han fortfarande har bebisstorlek på sina fötter. Korta och knubbiga små fötter! Han har stl 20 på de flesta skorna, 21 på ett par men dom är lite stora. Alla skor man hittar i butiker är “lära-gå” skor med mjuk sula och inte alls utomhusskor, det fungerar ju inte….

Iaf, i mitt letande hittade jag en helt ny skobutik för mig – Spartoo.se, Europas ledande nätskobutik. Dom har otroligt stort sortiment av skor med märken som Converse, Puma, Adidas, Puma, Hunter, Reebok, Crocs, Ecko, Diesel och många fler. Priserna är dessutom riktigt bra, mycket bättre än övriga skobutiker, både fysiska och nätbutiker.

Skorna ovan är några favoriter av deras barnskor som jag skulle kunna tänka mig till Alvin. Det svåra är att välja vilka jag ska klicka hem Blinkar Vilka tycker ni?

För att tillägga INGET av paren kostar över 300:- (klicka på bilderna för att komma direkt till produkten).

2 kommentarer:

Carro sa...

Adidasen på bilden har jag beställt hem till Elliot. Kommer imorgon =)

Mia sa...

Oojoj... 20?! Min lille fjärt har 22-23.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos