Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 19 februari 2011

VIMMELBILDER HOS MAMA.NU

Mama.nu´s förstasida ligger dessa bilder ute just nu!
Fasiken vad blek jag ser ut - dax att börja sola tror jag.. :-o
~~~~
Bilderna är sen eventet jag var på i torsdags på Bonnierhuset
som Hemköp och Mama anordnade.
~~~~
Förr solade jag massor - men nu är det evigheter sen sist.
Vet inte om det finns nåt ställe här i närheten heller som
man kan smita iväg till för en 20minuters värme avkoppling!
För det är väl det bästa med att sola solarium? Visst, man
blir brun och fin men det bästa är väl att komma iväg
och få lite egentid och få underbar efterlängtad värme?
~~~~
Brukar du sola solarium?

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos