Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 1 februari 2011

TUMMEN NER FÖR WE R FAMILY

Johanna och lilla Love
~~~~
Idag var vi som sagt på We R Family
Café Opera. Träffade på många bloggvänner,
tjejerna från Loppi samt min gamla chef Katrin
Zytomierska. Ett event som är trevligt för att
man träffar många man inte annars träffar ;-)
~~~~
Tyvärr måste jag säga att den här gången var
föreläsarna från bl.a Granit, Sebamed m.fl så
tråkiga... Zzzzzz.. säger jag bara!! Alltså dom
kändes helt oförberedda och malde på om så
sjukt ointressanta saker. Välgörenhet är super,
men att prata om i över 10min på ett så
tråkigt och deprimerande sätt är inte okej!!
Tummen upp för Bambino iaf som gjorde ett
tappert försök att väcka alla gäster med en
faktiskt rolig och intressant föreläsning!
~~~~
Jag är ledsen We R Family, till nästa gång bör
ni försöka mixa era föreläsare bättre. Gången
då Meandi var med då det var modevisning
dessutom var hur bra som helst! Perfekt att ha
i mitten av alla föreläsare. Med tanke på att
många har sina barn med så måste man ändå
planera bättre :-(
~~~~
Nog med kritik, deras goodiebags den här gången
var de bästa hittills de har satt ihop!!
Den innehöll bl.a en Disney film, tvättlappar från
sebamed, godis, kakor, playmais, tidning, Vitamin Well,
tvål från Granit, smoothie från Småfolk m.m.

bloglovin

3 kommentarer:

Nina sa...

Men var du där?? Såg bara praktikanten (kommer inte ihåg hennes namn?) men du skulle sagt hej! ; )

Ja herregud vilka långa tal det var, inte alls intressant...

Mår ni bättre nu?

Christina sa...

Ja,det var svårt att hålla still på barnen .Goodiebagen var blandad och bra det tycker jag med .

Sanna sa...

Såg dig i vimlet där, men var fullt överallt så fick inte riktigt tag i det för att hälsa. Men håller med om att det var lite trist för barnen, men goodiebagen var riktigt bra!

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos