Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 4 februari 2011

NYTT FAVORITMÄRKE - BOGI

Jag har hittat ett nytt barnmärke som jag verkligen gillar,
BOGI heter det. Kanske funnits länge men nytt för mig.
Jag hittade iaf massor av kläder till Amanda!!
Söta kläder men ändå med attityd, I like :-D
Finns att köpa hos Stockmann.com


Visst är dom fina kläderna?

bloglovin

2 kommentarer:

zasata sa...

Ååå gillas! ska jag spana in klänningen var ju så fin

Kick sa...

Jag tycker de är hemska, men smaken är ju som baken... Jag avskyr djurmönstrat och barnkläder som ser ut som vuxenkläder

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos