Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 februari 2011

BABYBJÖRN´S PRESSFRUKOST

Madeleine provsitter deras babysitter ;-)

I torsdags var som sagt jag på Babybjörn´s pressfrukost ute på deras kontor i Bergshamra. Blev att kliva upp tidigt för att lyckas ta sig ända dit till klockan 8.30

Det bjöds på god frukost och liten goodiebag ;-)

Sen, först i hela världen fick vi ta del av deras senaste nyhet, med en proffsig presentation och ett tänk utöver det vanliga med den nya produkten så är jag mycket imponerad. Jag vill med HA!! Riktigt bra jobbat Babybjörn :-) Tjuvkika här!!

Något som var riktigt häftigt var att vi fick träffa Björn himself och även hans fru Lillemor! Dom arbetar fortfarande och företaget är ett riktigt familjeföretag!

Hela året firar Babybjörn 50år - det är helt klart värt att firas!! Kanske jag borde bjuda på en tävling där man kan vinna något från Babybjörn? :-o

bloglovin

3 kommentarer:

DINARAS HUS med TRE små sa...

Det där ser utskämt ut. Man skulle haft en såndär hemma ;)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Å den där har jag också suttit i ;) Haha.

Karoliina sa...

nämen! den stora babysittern är jag nästan hundra säker på att min pappa har gjort!
han gjorde en sån stor åt babybjörn som de skulle ha på diverse utställningar.. kul! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos