Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 februari 2011

RIKTIGA VÄNNER ♥ ♥ ♥

Imorse kunde jag ta del av ALLA dessa fantastiska
kommentarer på min facebook! Jag låg i sängen igår
och fullkomligt kokade och kunde inte sova... Hur kan
man vara så känslokall? Pratade dessutom med Tindra´s
mamma Jenny som såklart oxå hade sett idiotens
kommentarer, trist nog :-(
~~~~
För att läsa kommentarerna klicka på bilden så
ser ni den i ett större format.
Ni som gärna ville veta vilken butiken är, ett
tips är då att kika på en av kommentarerna ovan
eller läsa kommentarerna i inlägget under, där har
Nikita gissat rätt. ;-)
~~~~
Nog om det, tack vare att jag har underbara människor
och kontakter runt om mig och att underbara Linda
länkat till mig så har Tindra´s familj nu fått flera olika
helt otroliga erbjudanden - bl.a en barnbutik som
har mycket hjärta och är helt fantastiskt givmild kom
med ett så generöst erbjudande som jag inte trodde
var möjligt! Kan berätta mer om dessa så fort jag
fått ett OK från Tindra´s mamma. Dessa personer
och företag länkar jag gärna till ♥ ♥ ♥

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bara EN sak till Muppsan. Jag lämnade denna kommentar som privatperson till dig som privatperson, och ändå hänger du ut mitt företag??? Vad har min butik med detta att göra??

Vi säger så, Muppsan.

Kick

Sofia sa...

Jag har tagit bort Kullerbyttan från min gilla lista på Fejjan. Tycker att det är otroligt dålig stil av denna människa. Jag ska uppmana mina vänner att göra detsamma! Stor kram till dig

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men hjälp..sicken soppa, sicken fruktansvärt okänslig o "märklig" kommentar! Blir bara helt "va?!"

Stå på dig!

Kram

sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke sa...

Kikar in och blir väldigt berörd. Klart du ska göra vad du kan för din lilla brorsdotter! Tjata, tjata!

jag har länkat till insamlingen. Det minsta jag kan göra.

Håller mina tummar och tår för lilla Tindra.

Kram Sarah

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Patetisk människa som ger en sån kommentar!!! Allvarligt man gör väl allt man kan för att hjälpa sin familj, och att denna människa får för sig att säga detta om ett barn, då har man gått för långt.. Tur att jag aldrig handlat hos detta företag och kommer ALDRIG att göra!!!

Jag tänker iaf på lilla Tindra och hennes familj och en stort kreed till dig som gör detta för dom.

Kramar till dig och styrke kramar till Tindra med familj

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos