Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 februari 2011

ROLIGT PAKET I LÅDAN

Igår kom en liten överraskning i brevlådan :-D
Det var dom här söta "Dinnersaurs" besticken
till Alvin som Pernilla på Hippahem skickat.
~~~~
Kommer givetvis mer bilder och jag ska berätta
om måltiderna går bättre med dessa lekfulla
och färgglada bestick :-)
~~~~
Hippahem har fått in flera nyheter i butiken,
missa inte det. Jag har dessutom hittat ett
halsband som jag tror att jag måste köpa och
skicka till Tindra´s mamma Jenny, visst skulle
det passa henne bra nu?? ♥ ♥ ♥

bloglovin

4 kommentarer:

Tove sa...

Supervackert halsband med helt rätt budskap till henne! Du är go du!

Tove sa...

Supervackert halsband med helt rätt budskap till henne! Du är go du!

Susanne [Snusans inredningsblogg] sa...

Åh de där besticken skulle min lillskrutt gilla!

Jättefint halsband.

Anonym sa...

VIlka fina!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos