Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 februari 2011

BABYBJÖRN 50ÅR

I år firar BABYBJÖRN 50år - det är alldeles fantastiskt stort!

Tänk hur många miljoner barn och föräldrar som dom gett en massa glädje i form av helt otroligt bra produkter! 50år - det är nästan min ålder x 2, alltså så jäkla länge är det! Jag hade säkert BABYBJÖRN´s haklappar då jag var en liten skitunge och redan då var deras produkter utöver det vanliga.

Se deras film med glimtar från arkivet här!!

Visste ni att BABYBJÖRN lanserar inga som helst produkter utan att produkten är helt tipptopp, dvs dom sätter inga datum då något ska vara klart utan dom arbetar på tills att dom är HELT nöjda med resultatet :-) Det är verkligen ett bra arbetssätt!

Just nu pågår en tävling där mängder av BABYBJÖRN produkter ligger i vinstpotten, var med du oxå, jag menar vem vill inte vinna det?? :-)


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos