Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 februari 2011

SKRIKIGA SKOR

Lindex Shop Online - Skor


Då Amanda såg dom här så nästan skrek hon
rakt ut - MAMMA, jag måste ha!!
Det är Lindex som har så häftiga och
"skrikiga" skor ;-) Jag vet inte vad det
beror på att Amanda bara ska ha skor
och kläder som glittrar och helst bara är rosa!?
Jag har väl inte tuttat det i henne? :-o

bloglovin

1 kommentarer:

zasata sa...

Okej, vi får inte släppa Amanda och Ebba i en skoaffär själva.. Ebba föredrar skor före leksaker..
Hon skrek efter dom skorna (men har hms lila "convorse" glitter..
Har ni varit inne på Accesoris? dom har klackar på sina. Ebba råkaade köpa ett par röda till samlingen.. Ungen har fan mer skor än mig:o

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos