Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 februari 2011

INSKOLNING

Idag har Alvin varit hos dagmamman hela fm, jag var bara
med en liten stund imorse sen lämnade jag honom.
Utan problem givetvis :-) Han är ju världens lättsammaste
och där det finns ett rum med massa nya leksaker samt
barn att leka med vad bryr man sig då om Mamma är där
eller inte? :-o
~~~~
Imorgon blir det någon timme till, ska hämta efter lunch
då! Ska bli spännande att höra om han äter där oxå
eller om han bara inspekterar alla barnen ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Mia sa...

Va roligt att det går bra.
Men mamman går det nog mindre bra för antar jag. =) Tur du har fullt upp ändå så du kan koppla bort det lite.
Det är bara en månad kvar till det är dags för inskolning för oss också.
Gruvsamt som bara tusan.
Det va mycket lättare med Leo!

i min lilla lilla värld sa...

Va härligt att det går så bra =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos