Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 februari 2011

HEMSK MAMMA

Jag skickade iväg Amanda till dagmamman idag TROTS att vi fick konstaterat att hon hade öroninflammation igår. Det var alltså inte i ytterörat som dom misstänkte utan en "vanlig" inneröra inflammation. Fick iaf penicillin och mådde faktiskt bra då hon kom hem, klagade lite imorse över lock i örat - men ville gärna gå till dagmamman eftersom dom skulle på teater. Så efter att dagmamman okejat så fick hon gå - MEN hon ringde mig efter bara ett par timmar och då hade Amanda feber och är alldeles hängig :-( Fan - det är då man känner sig som en hemsk mamma.. På toppen av det åker inte jag och hämtar henne - det fick hennes Pappa göra! Så det är väl bara att ställa in sig för VAB imorgon då!

Ni som undrar över Tindra - har dessvärre inget mer att berätta, fortsätt hålla tummar & tår! Då hennes mamma vill att jag ska skriva och berätta så gör jag det!

bloglovin

1 kommentarer:

Jda sa...

Du är aldrig en dålig mamma!!
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos